fredag 18 februari 2011

bara ett tips till.

Har ni märkt att Syster Retro har rea? Och att den här prickiga saken därmed är helt inom räckhåll?

Som vanligt har jag inte råd att köpa själv, men hjälper gärna dig på traven med fantasin:
Nu på vintern kan prickiga saken kombineras med alla möjliga coola varma kläder, tänk bara: svart varm klänning och hundra par strumbyxor plus en varm kofta över, eller med snyggslitna jeans och allmänt ljusa färger. Och ett dingligt guldhalsband. Jag ser det helt klart framför mig. Sen mot våren och sommaren kommer prickiga saken att vara en självklar jeansjack-ersättare. Tänk er att susa fram på cykel med den där som eyecatcher. Helt underbart.

Syster Retro alltså.

2 kommentarer:

  1. Tack för alla fina loppis-länkar. Och för alla fina outfits som gör att jag också vill klä mig i annat än jeans och tröja alla dagar :)

    SvaraRadera
  2. oj vad roligt att du säger så, för det är just det jag vill med den här bloggen: inspirera till rolig loppisklädsel! Härligt.

    SvaraRadera